Tovar je možné vrátiť do 30 dní od pôvodného dátumu dodania.
Aké sú vaše zásady záruky?
Ak je položka, ktorú ste dostali, poškodená, kontaktujte nás do 10-15 dní od prijatia objednávky a poskytnite jasný a platný dôkaz (fotografie alebo video položky a číslo SKU). Prípad overíme a dohodneme s vami riešenia kompenzácie podľa rozsahu poškodenia, ako je čiastočné vrátenie peňazí / opätovné zaslanie nového produktu atď.
V prípade problémov s kvalitou (ako sú osobné dôvody) budete zodpovední za zaplatenie poplatkov za spätnú prepravu a akýchkoľvek colných poplatkov alebo ciel vzniknutých počas procesu vrátenia.
Pri otvorení balíka chýba jedna alebo viac položiek. Čo môžem urobiť?
Nižšie nájdete uvedené niektoré z najbežnejších dôvodov:
Objednávka bola rozdelená ;
Objednávali ste z rôznych skladov: ak ste zadali objednávku z rôznych skladov, dostanete produkty oddelene;
Urobili sme chybu: v zriedkavých prípadoch sa môže stať, že položka nebola umiestnená v správnom balení;
Zásielka bola poškodená alebo boli niektoré položky odstránené: Váš balík mohol byť otvorený alebo poškodený počas doručovania. Je tiež možné, že vypadla jedna alebo viacero položiek.
Vrátenie peňazí
Spracovanie vrátenia tovaru môže trvať 1 až 2 týždne v závislosti od dátumu prijatia vrátenia tovaru. Uistite sa, že ste vybrali správne položky, ktoré chcete vrátiť, aby ste sa vyhli oneskoreniu pri vrátení peňazí.
Výmena
V súčasnosti neponúkame priame výmeny. Ak chcete vymeniť položku, musíte prejsť procesom vrátenia a zadať novú objednávku.